6 kronor var 12 bugg, förr...

Tjoho!
Jag håller på och fixar lite med en hemsida, tydligen så var det inte så svårt alls. Jag har nämligen ett litet hemligt projekt på g. Lovar att ni kommer få höra allt om det när det är officiellt...
I kväll ska det drickas vin med Jo Jo, hon är så där härlig och go, som bara ett riktigt miss kittin fan kan vara. Bara så att ni vet. Nu var det lite osammanhängande kan man tycka,men jag håller på att komma in i bloggformen igen, det tar ett litet tag, ett inlägg i sänder. Hörde att fru Schulman tjänar 40 öre per läsare. Om ni vill så kan ni föreslå blogg .se att göra det samma för mig, 6 kronor om dagen är inte illa. För 10 år sen så fick man 12 bugg för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0