Gör du hemmagjorda köttbullar efter jobbet?? Nehe, det gör jag...

Jag har gjort eller jag tycker. Lite så är valet när man bloggar. Men jag väljer för tillfället jag har gjort. Hemmagjorda köttbullar är det som jag har gjort och kokat potatis, broccoli och värmt sås. Det känns så äkta. Som om väldigt många har gjort det innan mig. Jag serverade det här filijoxet med rårörda ekologiska lingon.  Förutom det så har jag jobbat, just nu så svänger jag med hemtjänsten.  Vissa dagar är living hell, andra som idag, lite småsega och gråa. Men vilka underbara människor jag träffar där just nu. Jisses, jag samlar karaktärer till min novell samling som aldrig förr. Må så gott nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0