No sir it´s not Blitsen

Under blackstreet produktionen så hade vi ganska många små "situationer". Många handlade om mat. En av dom kommer jag le åt länge. Kökspersonalen på Cirkus var lite trötta på oss eftersom vi hade ändrat oss 5 gånger under samma dag gällande artistmaten. Så när vi tillslut meddelat köket att det nog vore fint om dom kunde ordna med lite mat ändå. Ja, då fanns det bara ren. I all stress så tackade jag hjärtligast ja för att dom ville laga lite ren till killarna och tänkte inte mer på det. Efter 5 timmars soundcheck så slår sig den amerikanska RnB gruppen ner och undrar vad som serveras. Jag skuttar in i köket och möts av nyheten att det är renskav. RENSKAV. Som dessutom ska hämtas i köket(!). Nu börjar jag svettas lite men går ut och berättar för pojkarna att idag så serveras det reindeer stew. Kort sagt det blev inget med det. Några Hell No´s och sen blev det mat på annan ort. Men alltså, jag sa reindeer. Lite roligt ändå, dom trodde liksom att det var Rudolf med röda mulen. Såklart. Nog om det nu. Ville bara dela med mig. Sov gott nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0