Angående oförklarliga människor.

Ho ho. Vad fint väder det är idag, blev jätte förvånad. Men det är ju lite typiskt att det ska vara fint när man princip är i koma. Jo, igår var mycket trevligt. Jag förvandlades under kvällen till ett galet Charlotte Perelli fan, mycket märkligt.  P har ju köpt ett mixerbord så det blev amatör dj uppvisning innan vi gick iväg och lyssnade på the real deal.  Bayer var bra, men ingen Miss Kittin direkt. Ja, jag är en nörd. Just det nu minns jag att jag bråkade med en vakt och en så jävla idiotisk kille på Max. Jag var full, hade bara hunnit äta frukost och pojkvaskern försöker tränga sig. Före mig. Det skulle han inte ha gjort. Först försökte han att inte låtsas om att en liten varelse på 1.58 stod och skrek upp mot hans ansikte, fast det är omöjligt (Om alla hade min röst så skulle det inte behövas några telefoner) sen började han hånle, jag blev vansinnig och ville pälsa av honom( kriminellska för att ha ihjäl). Vad gör då min söta pojkvän? Jo jag ser hur han tar fram handen och tar honom hårt i............. Örat! Som en magister. Vi är ett strålande team. Och bråket med vakten? Vem tror ni att han gav sig på, tönt killen eller mig? Han sa åt mig att vara tyst, men no one puts mee in that corner. Så jag höjde rösten lite lite till. Sen var dramat över. Snipp snapp slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0