Carola chock

Nu är det en ny dag igen. Jag har kollat runt lite på olika bloggar och varit inne på facebook. Alltså det är så himla tråkigt, men varför stänger man inte bara av sitt facebook konto? Alla klagar, ingen vågar. För tänk om nått spännande skulle hända en vacker dag. Det vill man ju inte gå miste om. Små patetiska varelser är vad vi är...  
Den här våren är så bra, jag har nästan kunnat ha "vårjacka" hela vintern, hur härligt är inte det? Men nu måste jag bli lite allvarlig, hur ska melodifestivalen sluta? Jag har ingen aning. När Carola lyckades åka ut i andra chansen så ändrades nått i melodifestivalens grundvalar. Nu kan liksom vad som helst hända. Det ligger i luften, dallrar, som en mystisk dimma som lägger sig som en blöt filt mellan Gullmarsplan och skärmabrink. Jag bävar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0