Daglivs inferno.

Jag har precis bestigit Himalaya. Eller det känns som det. Jag har varit och handlat på Daglivs, fridhemsplan, Om Daglivs är universums rörigaste affär så tänk er långfredag och halva Stockholms befolkning som ska påskhandla. Dom hade till och med små godis vid fiskavdelningen. Det var ett inferno. Jag har dessutom sovit i typ tre minuter i natt och är såklart super bakis. Klarnar det nu? Himalya, piece of cake. Daglivs, respect. Men hur hade vi det igår kanske du sitter och undrar nu medan jag berättar om Daglivs. Vi hade det fin fint. Drack vin och thai drinkar, ramlade ner till East, sen Village och sist Esque. Men Village, så överskattat det är. Jag hade jätte skoj med flickorna trots det.

Måste blunda en stund nu. Frid sis & bros.

Kommentarer
Postat av: Janna

Haha, ja kul var det igår. För mig kändes det dock som att bestiga Himalaya bara genom att ta mig till Konsum på Brahegatan... Grymt bakis!

2008-03-21 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0