Fredag

Heyah! Nu är det dags för den här dagen att sätta igång. Jag lever så lyxigt just nu, kan sova hur länge jag vill på morgonen. I´m lovin it. Men det varar nog tyvärr inte för evigt... Så idag är det fredag, jag ska äta lunch med min lilla farmor och så ska jag träna. Sen ikväll så ska jag bara chilla, för imorgon blir det Adam Bayer på esque. För en gångs skull så skulle det vara skönt att vara lite klok och inte springa ut ikväll och sen blir äckel bakis i morgon och då inte orka med det som var planerat från början. Hursom, jag kikade lite på mingelbilder från bloggträffen. Ja, jag blir väl bjuden nästa gång, är ju trots allt bara en vecka gammal i den här världen... Och vissa av flickorna var sådana prakt exempel på det jag slåss emot. Alla kan och ska inte ha på sig allt, bara för att det är trendigt. Plocka, plocka och åter igen plocka ut det som gör dig snyggast. Kan tyckas vara ganska logiskt. Men i jakten efter att passa in så försvinner ibland logiken. Så nu fick jag ut det ur systemet. 
Nu måste jag slänga in mina frukostbullar i ugnen. Ha en härlig morgon!!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh, han är bäst!! Och snygg med.

2008-03-14 @ 10:02:45
URL: http://valfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0