Gallettes och lycka.

Jag älskar verkligen livet. Det är rätt nice ändå, jag och P var och åt på Byn, väldigt goda Galettes och crepesen var ljuvliga. Precis som en snygg klänning så förgyller verkligen mat livet. Det blir lite roligare att äta något genomtänkt och vällagat än något hafs. Jag är ju lite facistisk  och vill egentligen bara äta rolig och god mat. Livet är liksom lite för kort för vita bönor i tomatsås. Det här resulterar i att det tar en hysteriskt lång tid för mig att välja "rätt" på menyn. Det blir som en mindre sorg om det jag valde inte levde upp till förväntningarna. It`s a hard knock to be me! Men idag så blev det i varjefall lyckat. Jag blev helnöjd, och började till och med le lite nyförälskat när jag åt min nutella crepe.
Härligt, eller hur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0