Jaså, är du också en galenpanna?

Lördag morgon.
Jag vaknade klockan 6 idag och kunde inte somna om. Ni vet när det inte spelar någon roll hur hårt man blundar. Bara vaken. Igår var en lugn kväll, jag och P drack lite drinkar men somnade hyfsat tidigt. Men inte så att det är normalt att vakna kl 6 tidigt. Ja ja det är sjukt, men nu är jag pigg och uppe. Jag tror att det här kommer bli en bra dag. Jag ska införskaffa en outfit till kvällen och göra alla mina värdinne uppgifter inför bjudningen. Och senare blir det Adam Bayer på Esque. Det är planen för mig. Hopas att det finns fler roliga planer därute. Fortsätt sov nu, så ska jag fortsätta med att stirra upp i taket och längta efter tunga ögonlock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0