Men vad kul att du är här! Hoppas din dag varit rolig, och sådär.

I morgon ska jag jobba igen och sen så kommer Hannah hem från Thailand. Woho!! Ska träffa henne direkt efter jobbet och dricka vin och hänga. Man saknar verkligen en lite ko när båset är alldeles tomt. Bilderna kommer på fredag och en uppföljning av mitt ha begär reportage. En intressant budget variant kommer, för att trösta sig med tills man får loss lite pengar. Har precis kollat på Heroes och jag tror nog att jag måste börja ladda ner snart, så jobbigt att vänta en vecka. Men jag försöker ha en serie som jag kan vara lite vuxen med och se en gång i veckan. Vi får se hur det går med det. Jag förstår att det här var nästan ett olidligt spännande inlägg. Och det kära vänner bjuder jag på. Ta det lugnt nu. Ok?
Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0