Miami och snöblandat regn

Ja, jag vet det är fortfarande snö...
Men nu får vi förlytta oss i tanke och själ till en varm plats. Idag väljer jag Miami. Nu ska jag om en liten stund möta upp lilla pappsen och hjälpa honom att köpa en tjusig vårjacka. Så jag måste verkligen låtsas jättehårt att drottninggatan är tropisk. På tal om att drömma, inatt så drömde jag en helt sjuk dröm. Jag fick en bebis som på några dagar blev en jätte stor fjortonårig grabb. Måste vara den där dokumentären om den jätte tjocka ryska pojken som jag tittade på igår som påverkade mitt undermedvetna på något sätt. Hoppas jag. Men tillbaks till Miami. Pastellfärger, karibiska vindar, rosa flamingos och fruktdrinkar. Japp, det känns bra. Välj nu en härlig plats du med, du får välja precis vilken du vill! Jag kommer lägga upp lite vårgodis om en liten stund som vi kan drömma oss bort med. Se så börja dröm nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0