Miss Kittin I luv u

Det här med att vara en modeblogg för kurviga. Det är något som jag verkligen gillar. Jag kommer att fortsätta med det, bara så att ni vet. I går var jag ju som sagt ute på lite vin med gulliga A. Först var vi på storstad men sen gick vi vidare till en pub. Vi anade inget inget först, kändes som ett sunkhak. Men sen började dom droppa in en efter en. De små små 18 åriga brats flickorna. Ljuset släcktes och diskokulan började snurra. Tillslut var vi helt omgivna av dom, kunde knappt röra oss. Helt absurdt jag kände mig som en 60 åring på en ungdomsgård.
Bara en liten rapport från igår. Jag älskar Miss kittin, hon får mig att känna mig ung... ( lyssnar på henne just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0