Och nej, stuprör passar sig inte på alla...

Nu kan jag berätta lite om mig. Jag är 23 år och en storlek 40-42 som älskar sig själv. När jag inte skriver här så skriver jag på annat håll.

Jag själv anser att jag är ganska bra på att veta vad som passar och inte passar när man har kurvor. Jag måste nog börja redan nu: Om du är kurvig, lägg ifrån dig stuprörs jeansen. Snälla dom gör dig inte rättvis!! Jag blir så ledsen när jag ser fina söta kurviga unga tjejer som tvingat på sig dom. Bara för att det har varit trendigt. Man behöver och ska inte följa trender på det viset. Plocka ut det som gör dig vackrast. hursomhelst bootcut, det är vår vän. Det var lite om mig, gå nu ut och blända Sverige med just din skönhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0