Tour manager och komvux.

Oj och kära nån o gode värld vilken dag. Jag har varit över hela stan för att förstå mina komvux trasslerier. Visar sig att jag inste ska plugga alls tydligen. Hade blivit nått fel på min ansökan, så nu blir det spännande. Imorgon ska jag jobba extra på gamla företaget och sen får den som lever se. I slutet av mars ska jag vara tour manager för Blackstreet under deras konsert och vistelse här i stockholm. Det lär ju bli ganska skoj, Och fram tills dess så blir det en överaskning varje dag. Konserten är den 28 mars på Cirkus i Stockholm, den kommer bli fantastisk. Adam Tensta och Lazee kommer vara förband, vill du gå så finns biljetterna på ticnet. Lite om min dag, galen och rörig. Lite som jag... Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0